loading...
دانلود فیلم با لینک مستقیم
امیر پوریا بازدید : 35 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آنونس فیلم جا ب جا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم جا ب جا

دانلود فیلم جا ب جا با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان : علی توکل نیا

بازیگران : اکبر عبدی،افسانه چهره آزاد،مهران غفوریان مهران رجبی،جواد عزتی،گیتی قاسمی،حمید لولایی،شیوا خسرو مهر،سمانه پاکدل ،المیرا عبدی ،پریسا رضایی ،دانیال مرادی ،حسین خوانساری .با حضور ناصر گیتی جاه،آرش تاج

خلاصه داستان : داستان مردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود .

توضیحات و اخبار این اثر «جا‌ب‌جا» با مضمون طنز،داستان فردی است که به اشتباه با یک فرمانده جنگ اشتباه گرفته می‌شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود. جا به جا در ژانر کمدی-جنگی ساخته شده است و عوامل این مجموعه امید دارند با نظر مثبت مخاطبان رو برو شود.استفاده درست از بازیگران برای ایفای نقش ها در این قصه یکی از عوامل موفقیت جا به جا بشمار می رود. استفاده از دانش و هنر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اکبر عبدی و همبازی شدن دختر او المیرا عبدی با او و بازیگران دیگر کارگردان این فیلم را کمک بزرگی کرده است تا بتواند جریان فیلم را به خوبی به بیننده القا کند.

امیر پوریا بازدید : 28 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آنونس فیلم پل چوبی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم پل چوبی

دانلود فیلم پل چوبی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۸۸

کارگردان : مهدی کرم پور

بازیگران : بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، نیلوفر سجادی، با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری.

خلاصه داستان : «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

توضیحات و اخبار این اثر : “پل چوبی” ، چهارمین فیلم بلند مهدی کرم پور است که پس از گذشت حدود دو سال توانست از سد تحریم حوزه هنری بگذرد و بر پرده سینماها به نمایش در آید. کرم پور که پیش از این سابقه کارگردانی در فیلمهای بلند “جایی دیگر” ، “چه کسی امیر را کشت” و اپیزود دوم “طهران،تهران” را دارد، این بار نیز همان مضمون مهاجرت را در قالب یک رمانس عاشقانه با چاشنی سیاست ساخته است.

امیر پوریا بازدید : 33 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آنونس فیلم کلاس هنر پیشگی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم کلاس هنر پیشگی

دانلود فیلم کلاس هنر پیشگی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۱

کارگردان : علیرضا داودنژاد

بازیگران : رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان، مهرانگیز عدالت

خلاصه داستان : داستان درباره خانواده ای است که گران شدن سکه و ارث و میراث، تبدیل به مهمترین دغدغه زندگی شان شده است و صمیمیت و احترام به یکدیگر را از خاطر برده اند. از طرف دیگر « کلاس هنرپیشگی » داستان یک عشق مثلثی را روایت می کند که یک ضلع این مثلث پسری عاشق پیشه اما بی پول و ضلع دیگرش مردی ثروتمند که هر دو خواهان رسیدن به عشق مشترکشان هستند.

توضیحات و اخبار این اثر : فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» فیلمی دیگر از خانواده داوودنژادهاست. این فیلم حتی فرم شرکت در جشنواره سی‌ام را نیز پر کرده بود ولی به این جشنواره نرسید و تصمیم بر این گرفته شد که اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و یکم باشد. این فیلم در اواسط آبان ۱۳۹۰ در شمال کشور کلید خورد و در بهمن ماه همان سال به پایان رسید و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است. علیرضا داوودنژاد برای درمان پسرش، رضا، مدتی کار ساخت این فیلم را متوقف نمود و پس از بهبودی وی کار تدوین و ساخت موسیقی فیلم را از سر گرفت. در مقاطعی برای آماده‌سازی فیلم از همکاری کیومرث پوراحمد نیز استفاده شده است. این فیلم بازیگران بسیاری دارد و از لحاظ نوع روایت،‌ شیوه بازیگری و بیان سینمایی متفاوت است. رخشان بنی‌اعتماد پس از نمایش این فیلم گفته است: فیلم «کلاس هنرپیشگی» اتفاقی مبارک است.

امیر پوریا بازدید : 7 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آنونس فیلم هیچ کجا هیچ کس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم هیچ کجا هیچ کس

دانلود فیلم هیچ کجا هیچ کس با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان : ابراهیم شیبانی

بازیگران : رضا کیانیان ، محمد رضا فروتن ، صابر ابر ، بهاره کیان افشار ، بابک کریمی .و با حضور مهناز افشار و با هنرمندی : آتیلا پسیانی ، افسانه چهره آزاد

خلاصه داستان : هیچ کجا هیچ کس قصه ی رابطه های دچار سوء تفاهم و به تبع آن به انزوا رسیده است. در این فیلم انسان ها تنهایی را به حضور دیگرانی گره می زنند که نه تنها التیامی بر زخم شان نیست که افزاینده ی رنج ناشی از رها شدگی ست .
فیلم هیچ کجا هیچ کس روایتی خطی و ساده ندارد چرا که شخصیت های فیلم نیز قرار نیست با هم رو راست باشند این فیلم پاره پاره مخاطبش را به عمق اتفاق ها می کشد و مدام به بیننده اش متذکر می شود که هرکدام از این کاراکترها می توانی تو باشی و یا همین الان هستی پس درست تصمیم بگیر.
هیچ کجا هیچ کس همه جا برای همه کس ممکن است اتفاق بیفتد .

توضیحات و اخبار این اثر : «هیچ کجا، هیچ کس» سومین تجربه ابراهیم شیبانی، پس از زهر عسل (۱۳۸۱) و صحنه جرم، ورود ممنوع (۱۳۸۴) است. فیلمساز جوانی که تجربه دستیاری داریوش مهرجویی، محمدرضا هنرمند و ابراهیم حاتمی‌کیا را دارد. این فیلمساز در جدیدترین کار خود که در اولین روز جشنواره روی پرده رفت توانست توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 791
  • کدهای اختصاصی